Gifty і Gifty Corporate як брати – мають спільне коріння, але вони різні, працюють у синергії, але в різних напрямках. Перший — про колекції з дизайном. Другий — про рішення на замовлення та більше різних категорій. У квітні Gifty Corporate святкує 2 роки! У цій статті захотіли поділитися історією цього проєкту – про радощі й факапи, страхи менеджерів, тренди корпоративних подарунків і те, що насправді гріє. Про капібар, загублені букви, всі відтінки бежевого — і любов до справи, яка тримає навіть у блекаути.
Але це все не без приємних сюрпризів! До кінця травня буде діяти -5% на всі корпоративні замовлення за кодовим словом CORPORATE2 – використовуй його під час оформлення замовлення в Telegram, за номером +380 63 139 71 96 або на сайті Gifty Corporate. А ще, за відгук про співпрацю з Gifty Corporate у соціальних мережах, даруємо подарунковий сертифікат Gifty.
Інтерв’ю з командою Gifty Corporate
Світлана Грибенюк, співзасновниця Gifty Corporate
-
Як так сталося, що проєкту 2 роки, а досвіду — вже 11?
Gifty – це наша основа, наша любов і перше натхнення. Довгий час корпоративні замовлення просто органічно вписувались у Gifty: компанії обирали наші готові товари й просили додати логотип. Але з певного моменту кількість таких запитів стала критичною — і все частіше вони виходили далеко за рамки нашого асортименту. Запитували речі, які ми не виготовляли — і ми зрозуміли, що настав час для чогось нового.
Так зʼявився Gifty Corporate — окремий бренд зі своєю командою, стратегією та підходом. Тут ми працюємо з індивідуальними замовленнями: від класичного мерчу до оригінальних подарунків з брендуванням.
-
Що ми встигли за 2 роки Gifty Corporate?
Зібрали команду, яка працює злагоджено — навіть попри війну, постійні тривоги, недосипи й форс-мажори на кшталт “у друкарні зламалась машина, а треба на вчора”. Ми тримаємось, підміняємо одне одного, шукаємо альтернативи.
Запустили сайт і наповнили його тисячами товарів ідей. Ведемо Instagram, Facebook, телеграм-канал з натхненням для HR. Реалізували сотні замовлень — від класики до найоригінальніших запитів, і що важливо — все в строк.
Серед наших клієнтів — Monobank, Ясно, Віяр, Yappi, PeopleForce та багато інших. Стали партнерами на кількох великих HR-конференціях. Частково запустили власне виробництво. І головне — зібрали базу клієнтів, які повертаються. А це для нас — як обійми. Теплі й цінні.
Так, у нас 11 років досвіду в подарунковому бізнесі. Але в корпоративному сегменті ми ще вчимося. І саме тому стараємося подвійно.
-
Які тренди корпоративних подарунків зараз є?
Що зараз у тренді? Подарунки, які говорять. Які не просто «річ із логотипом», а меседж: ми про вас памʼятаємо, ми вас цінуємо.
Зараз клієнти люблять речі з історією — наприклад, сумки, які пошили бабусі, або смаколики з інклюзивних майстерень. Обирають еко — блокноти з переробленого паперу, баночки з переробленого скла, листівки, які можна посадити. Цінують self-care — аромасвічки, антистреси, рушники для йоги. І завжди «за» WOW-ефект: мох на стіл, квіти з зефіру, мильні букети, лампи, на яких можна писати маркером.
Бюджети — різні. Але креатив не має ліміту. І навіть якщо замовлення маленьке, ми все одно вкладаємо у нього свою душу (і шкарпетки, якщо треба).
Наталія Романів-Чикова, співвласниця та директорка Gifty Corporate
-
Яке замовлення стало для тебе викликом?
Одне з наймасштабніших і найскладніших замовлень було для monobank. Ми не просто зібрали величезну кількість подарункових боксів, ми фактично створили невелике виробництво під цей проєкт. Орендували додатковий офіс, найняли команду пакувальниць, кооперувалися з 14 різними підрядниками. Усе було під жорстким дедлайном, з великою відповідальністю. І ми впорались.
Ще дуже теплий досвід – це співпраця з Green Forest. Вони замовили подарункові бокси до Великодня для співробітників. В кожен бокс ми вкладали листівку з побажаннями, підписану каліграфом від руки. Вона два дні підписувала.
-
Яке замовлення було оригінальним, нестандартним?
Запамʼяталося замовлення для мережі спа салонів. Вони замовили фігурки у формі капібар, яка лапками тримає ароматичну паличку.
-
Які здобутки?
За останні роки ми сформували потужну базу надійних підрядників. Це професіонали, з якими можна працювати навіть у форс-мажорних умовах. У нас велика база креативних ідей та рішень, які адаптуємо під клієнта. Це дає змогу підкреслити цінності та особливості компанії, зробити подарунок особливими. І найцінніше те, що клієнти повертаються. Повторні замовлення для мене це найкраща оцінка нашої роботи.
Бондар Дарина, менеджерка Gifty Corporate
-
Чого боїться менеджер Gifty Corporate?
Та як сказати… Трохи всього. Що листівка загубиться на друці. Що на худі не той відтінок сірого. Що дедлайн учора, а коробки ще сьогодні. Що клієнт не скаже «вау».
Ми ж тут трошки менеджери, трошки антикризові чарівники. Вигадуємо, коли ніхто не знає, що вигадати, і дуже не хочемо підвести тих, хто нам довірився.
А найбільше боїмось, щоб подарунок не вийшов «аби було». Бо хочеться, щоб він справді радував. І залишав після себе не просто пакування — а враження.
-
Яке було найдивніше або найнесподіваніше побажання від клієнта?
Найдивнішим для мене був момент, коли замовники пізно затвердили товари для подарунків до Нового року. І тоді клієнтка попросила надіслати зібрані коробочки з сіном без товарів, а самі товари ми надсилали після Нового року. Це було досить незвично, надсилати пусті коробочки без подарунків.
Найнезвичайнішим було замовлення глиняних статуеток у вигляді капібар. Це був дуже милий та крутий корпоративний подарунок для співробітників:)
Анастасія Святелик, дизайнерка
-
Які запити на візуалізацію тобі найбільше сподобалися і чому?
Найбільше подобаються новорічні бокси. Бо це цілісне рішення презенту для співробітника. Часто вони містять в собі досить багато різних товарів — цікаво підганяти їх та оформлювати в єдиному стилі.
-
Що для тебе означає “фірмовий стиль” Gifty Corporate? Як ти його відчуваєш?
Стиль Gifty Corp — це дуже прості речі та рішення, з душею та дрібкою магічних зірочок!
Олена Перетяка, керівниця відділу пакування та доставки
-
Які були найсмішніші факапи, що стали легендами?
Ну що ж, було декілька випадків, про які ми згадуємо всі разом і дотепер:) Один із улюблених: якось ми запакували гірлянди лише в 70 подарункових боксів із 250. Решта 180 поїхали до клієнтів без цієї сяючої деталі. Але фінал у цієї історії щасливий: наша фея корпоративних подарунків вирушила на локацію й особисто додала гірлянди в усі “забуті” бокси. І світло (буквально) перемогло!
Найсмішніший наш факап можна назвати «50 відтінків бежевого». Підрядники ніяк не могли потрапити в той самий колір, який потрібен був нашим замовникам. У результаті довелося переробити весь тираж, щоб колір бренду ідеально був відтворений;)
Підписуйтеся також на Telegram-канал з ідеями корпоративних подарунків Gifty Corporate, щоб ви точно змогли обрати те, що вам сподобається. А найкращий подарунок для нас – якщо ви порекомендуєте Gifty Corporate своїм друзям!