Будете ви біг босом, менеджером чи адміністратором, завдання організувати корпоратив не з простих. І тут виникають питання: куди їх так багато помістити? мабуть же має бути не нудно? чим в такому випадку їх розважати?
Хочете зробити приємну атмосферу, підкріпити тімбілдінг і просто гарно провести час. От декілька порад, як вашу команду можна відволікти від робочих буднів і додати трішки родзинок до святкування;)
1. Актора в студію.
Для емоційної розрядки інколи не завадить випустити пар і щиро посміятись компанією. Спробуйте формат із майстер- класом з акторської майстерності. Каучі у цій свері навчають виражати або приховувати емоції, управляти голосом, жестами, мімікою, додадуть впененості для сценічного образу. Це безсумніву стане в пригоді у будь-якій професії.
2. Брейнштормінг або квест.
Два варіанти:
а) Придумати завдання самому. Ціллю може бути, наприклад, пошук подарунку, або ключа від офісу:) Можна зробити run квест по місту із цікавими локаціями.
б) Оренда квест руму. Погодьтесь , простіший варіант. Безпрограшний варіант, якщо немає багато часу для вигадувань оригінальних завдань. Можна підготувати подаруночки із своїм лого на виході з кімнати.
3. Світло. Камера. Мейк ап.
Організувати фотосесію для вашої команди це не лише нова аватарка у Фейсбук, але й щирі емоції та командна робота. Можна організувати бонус -сюрприз для дівчат до 8 Березня і запросити візажиста для довершеного образу.
4. Зіграємо?
Хто не грав настільних ігор- не відчував смак азарту. Тут проявиться істинне лице бізнесмена, стратега чи мирного жителя. Організувати вечір настільких ігор зближує команду ваших працівників і їм неодмінно захочеться знову зустрітись в неробочій атмосфері. Хіба це не запорука успішної команди?
5. Майстер... (не ремонту)
а) для спокою і релаксу ідеально підійде майстер- клас ліплення з глини
б) інша ідея- миловаріння- душевний простір для творчості. Обережно! Лише для дівочих корпоратирів;)
в) розвиваємо здібності тримати лопатку на кулінарному майстер-класі. Їсти плоди праці буде найкращою частиною вечірки)
6. Оце так тема!
Здивуємо працівників неформатом. Тематичні вечірки стали фішкою останніх років. Виходимо за рамки банальності, одягаємось по дрес- коду, і буде це ретро вечірка, чи караоке бар, ваш look доповнить вечір на 100%. Тож..
- Культура різних країн. Ідеєю для тематичної вечірки в японському стилі може бути заняття з йоги, хто не дуже тягучий- може крутити суші, а творчі можуть спробувати мистецтво орігамі.
- Хто не мріє про червону доріжку та спалахи фотокамер, вечірні сукні/ смокінги? Греммі чи Оскар.. Нагороджуйте команду за важливі досягнення та смішні (н-д, "Ждун офісу", при цьому обов'язково супроводжувати поясненням) Цінуйте працівників!
7.Хлопці в команді?- Ні, не чула.
Цей пункт присвячується чисто жіночому святу- 8 Березня. Дівоча вечірка у будь-якому форматі це особлива атмосфера. Формат може варіюватись від затишного ресторану з бокалом вина до паб-кролу - все залежить від смаків ваших працівниць;)
І родзинкою свята є приємний бонус- ПОДАРУНОК . Душевний, обов'язково гарно запакований, можна з вашим лого, щоб підкреслити цінність кожного працівника та підняти почуття гордості за компанію.
Корпоративні подаруночки до 8 Березня можна знайти ТУТ
(до 25.02 діє знижка до 28% на корпоративні подарунки)
Автор статті: Бахурська Юлія