Відповімо на всі Ваші запитання:)


Адреса

Відповімо на всі Ваші запитання:)

НАВІТЬ ШЛЯХ У ТИСЯЧУ ЛІТ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ПЕРШОГО КРОКУ.

Давня китайська приказка

Хочете більше встигати впродовж дня та навчитись розставляти пріоритети? Ми дізнались у коуч-тренера Тетяни Алто-Шабаевої секрети керування своїм часом. Дотримуйтесь цих порад і досягайте швидше своїх поставлених цілей.

Розставляйте пріоритети

Плануючи день, у першу чергу включайте у план пріоритетні завдання, які наближують нас до наших цілей. Те, що менш важливо, можна виконати в цей день пізніше, перенести на інший день або взагалі викреслити зі свого списку. Для зручності можна маркувати свої завдання на день відповідними літерами:

  • А – найвищий пріоритет, must have, важливе та термінове. Ці завдання необхідно виконати у першу чергу.
  • В – менш термінове, should have, але все ж таки важливе. Робимо після завдань із категорії А. Інші завдання – це категорія С або nice to have. Вони виконуватимуться в останню чергу. І пам’ятаймо – всі завдання не бувають із категорії А. Якщо важко визначитись, порівнює різні завдання між собою та постійно повертаємось до наших цілей.

Об’єднуйте схожі справи

Для того, щоб витрачати менше часу та енергії, об’єднуйте невеликі\схожі справи та робіть їх одна за одною у певний проміжок часу, не відволікаючись ні на що принципово інше. Тобто якщо вам треба написати кілька листів, зробіть це одразу, а потім переключіться на читання великої статті. У той же час однорідна за змістом діяльність може втомлювати – якщо ви понад 45 хвилин займаєтесь одним і тим самим, краще зробити невеличку перерву.

Фокусуйтесь

У вас може бути 25 справ на цей день, але у кожний конкретний проміжок часу у вашому мозку повинно бути лише одне завдання, на якому ви будете повністю сконцентровані. Саме тому варто довірити свій план на день блокноту, комп’ютеру, смартфону тощо. Коли ми одразу зайняті кількома завданнями, ми немов би відкриваємо багато «вікон» у своєму мозковому «комп’ютері». Як результат, система у нашій голові може почати працювати повільно, а то й зовсім «зависнути». Довжелезний список завдань у вашій голові ніяк не допоможе їх виконанню, а лише зашкодить.

Не повертайтесь

Якщо ви подумали про маленьку задачу, на яку витратите не більше 2 хвилин, просто зробіть це і більше до неї не повертайтесь. На запис цієї задачі і планування, коли її зробити, ви витратите більше часу, ніж власне на виконання. Якщо ж це ідея, яку так швидко не зробити, і зараз вам не до неї – навпаки, обов’язково запишіть її у свій блокнот. Ідеї – це подарунок, який не варто втрачати, адже він може потім не знайтись.

Іжте своїх жаб

В управлінні часом є дуже корисне правило – «з’їжте жабу». Жаби тут – не делікатес французької кухні, а справи, які ми зазвичай відкладаємо, бо вони нам нецікаві, складні, вимагають включення мозку і викликають в нас сильний внутрішній спротив. Але якщо це пріоритетна задача, яка наблизить нас до мети? Відповідь одна: вмикаємо силу волі на повну і їмо цю жабу в першу чергу, до всіх інших справ. В результаті ми отримуємо бонус – відчуття маленької перемоги над собою, виконаного обов’язку. Це відчуття зазвичай супроводжується енергетичним підйомом – на цій хвилі можна швидко зробити багато важливих задач.

Використовуйте золоті години

Ми не можемо бути однаково енергійними та творчими 24 години на добу. У кожного з нас є свої біоритми, які визначають найбільш продуктивні години та, навпаки, години, у які ми відчуваємо себе сонними чи втомленими. Варто планувати свій день, враховуючи цей фактор. Кращі, найбільш продуктивні години слід присвячувати складним, творчим і важливим завданням. А для менш пріоритетних, легких, звичних та рутинних завдань можна відвести менш корисні години дня. Наприклад, якщо ви «жайворонок» і зазвичай найбільш активні зранку, плануйте ваші складні та важливі справи на проміжок з 9:00 до 12:00. Рутинні речі, для яких багато думати не треба, можна спланувати на кінець робочого дня – після 16:00. Якщо ж ви краще працюєте у другій половині дня або навіть пізно ввечері, намагайтесь підлаштувати планування під свої «золоті» години.

Матеріал для Гіфті підготувала Тетяна Алто-Шабаева, бізнес-тренер, коуч з досягнення цілей

Замовити Planner в якому є блоки для планування місяця та днів тижня, можна в нашій крамничці