Відповімо на всі Ваші запитання:)


Адреса

Відповімо на всі Ваші запитання:)

Світлана Грибенюк, керівник бренду Гіфті, розповідає про муки і радості створення Планерів, про їх унікальність та шлях від ідеї до реалізації.

ІДЕЯ

Пару років тому я побувала на тренінгу Тетяни Шабаєвої по тайм-менеджменту. Для мене це був особливий тренінг, знаєте, після яких виходиш іншою людиною. Я усвідомила, що саме мені потрібно змінити для отримання життєвого балансу, навчилась класифікувати задачі та зрозуміла принципи постановки цілей та планів. Ці знання були для мене відкриттям, яким мені дуже хотілось поділитися. Так виникла ідея створення Планеру Гіфті, автором якого погодилась стати Тетяна Шабаєва.

СТВОРЕННЯ

Кілька тижнів пішло на затвердження тексту макету, а також створення дизайну Планеру. Даша Левчук змогла зробити його мінімалістичним і стильним. Ми всі відразу закохалися в її надихаючі каліграфічні надписи та патерни між розділами. І всім сподобалось, що блоки прості, нічого зайвого, поле креативити самому.

Перший випуск планерів був сірого кольору. Остання колекція була вже в 5-ти кольорах. Мої друзі сміються з мене, бо я ніколи не любила рожевого кольору, але наш ніжно-рожевий планер так гармонічно виглядає поряд з жовтим, синім, сірим та м’ятним, що я змінила своїм вподобанням ;)

ВМІСТ ТА УНІКАЛЬНІСТЬ

- Планер містить унікальний контент, який виводить далеко за межі типового щоденного планування. Якщо це подарунок, то по суті людина дарує не блокнот, а цілу систему інструментів для реалізації мрій.

- Планер складається з кількох частин: порад коуча щодо ефективного планування, календаря, форм для глобального, річного, помісячного та поденного планування, сторінок для запису, чистих листів та комплекту наклейок-розділювачів з місяцями та назвами розділів.

- Планер не датований, отже його можна почати вести з будь-якого місяця. Можна також пропустити деякі тижні, наприклад, під час відпустки.

- Це планер-конструктор, адже сет з наклейок дозволяє розділити другу частину планеру саме так, як зручно.

- Планер – це чудовий подарунок, який йде в наборі з красивою упаковкою-коробкою.

ПІДБІР МАТЕРІАЛІВ

Напевне, це найважча для мене частина роботи, бо треба вирішити масу важливих дрібниць. Вибрати правильний папір для блоку та форзацу (його є сотні видів, з різними характеристиками), підібрати шкірзамінник, підібрати гумові закладки (о, про них я можу говорити годинами, бо їх пошук затримав роботу на кілька днів), відповідні нитки, колір капталу, закладки ляссе, вид кишеньки.

В нас було кілька разів таке, що ми налаштовуємось під одні параметри матеріалу, але виявляється, що цей колір вже не завозять в Україну або завозять від 500 метрів, або є замалий залишок. Іноді виробники повідомляють, що нова партія тепер має новий відтінок, який виявляється зовсім вже не наш, або ляссе стоїть на митниці вже два тижні та не відомо коли добереться до Києва, а для збірки потрібні всі елементи одночасно.

ДРУК ТА ЗБІРКА

Не простий для мене етап, бо важко все проконтролювати та передбачити, багато людського фактора. Перша партія, чесно кажучи, не була ідеальною по якості принта. Технолог типографії запевняв, що це максимум, через те, що офсетний папір вбирає в себе фарбу і кольори виходять приглушеними, а темні ще й неоднорідними. Після тривалих переговорів нам вдалось зробити фактично “революцію”. В типографію запросили представника компанії, яка завозить папір Munken і вони допомогли переналаштувати машини враховуючи характеристики цього паперу, щоб якість була вищою.

Подібна історія була з прошивкою. Мені хотілося щоб стіжки були меншими, але типографія не робила це інакше. Ми все ж змогли домовитись, щоб технолог переналаштував таки машини так, щоб стіжки були ідеальними для наших блокнотів. Бувало таке, що все надруковано чудово, але з внутрішнього боку видно прошивку, бо форзац приклеїли на 1 мм вище. Мені досить важко вертати назад такі речі, бо я розумію, що це ручна праця, палітурникам, скоріше за все, це вирахують з заробітної плати, але я змушена вимагати якість, тому що це принципове питання для нашого бренду.

ФІНАЛ

Мій найщасливіший момент - коли блокноти привозять в наш офіс на Пушкінській. Час для насолоди: гладити, нюхати, гортати:) Хоча я не вмію довго смакувати продукт. Відразу думаю над тим, що змінити чи додати в наступний тираж. І вже мрію розпродати основну частину щоб запустити новий процес. 

Фотограф Саша Шергіна