Відповімо на всі Ваші запитання:)


Відповімо на всі Ваші запитання:)

60% Любов | 30% Магія | 10% Безумство

Gifty святкує 9 років. Поділимось тут нашими здобутками, болями, цифрами. Хочет зазирнути за наші лаштунки?  

Чи був цей рік для нас важким? Безперечно. Але ми пишаємося тим, як багато вдалося зробити попри обставини. Тому пропонуємо порадіти досягненням разом із нами!

У сухих цифрах це:

  • 179 нових продуктів за рік

  • 7 нових колекцій з 10 ілюстраторами

  • 8 нових категорій товарів

  • 8 місяців активної роботи під час війни:(

  • біля нових 1000 ілюстрацій

  • 104 точки продажу, 54 магазини-партнери

  • більше 200 тис. гривень на ЗСУ

  • 54500 підписників в Instagram, близько 30000 фоловерів у Facebook

Але найцікавіше — далі!

  • «Щоб не було — знаю, що ми впораємося, перебудуємося, підемо по плану “Б”, зробимо сальто, “пройдемо на руках”, але не підведемо тих, хто в нас вірить»
    Світлана, мама бренду 

Найбільше, чим я дійсно пишаюся — це командою Gifty. Ці три слова нашого слогану — Любов, Магія, Безумство — найбільш точно її характеризують. Ці неймовірні люди продовжують працювати на драйві навіть в такі страшні часи. Жартують і шлють смайлики клієнтам, навіть коли зовсім не весело, поспішають відправити всі замовлення в той же день, навіть коли прильоти, тривоги, проблеми з транспортом та світлом. Часто затримуються допізна або допрацьовують вночі. 

Я рада, що ми швидко оговталися від шоку після 24 лютого і за місяць повернулися щоб рухатись далі. Ми не звільнили жодної людини з команди, не скоротили жодну зарплату, додали два нових відділи, взяли кілька нових спеціалістів і зараз активно готуємось до високого сезону, шукаючи ще пару десятків людей. 

Мені особисто дуже боляче, що я працюю вже 7 місяців віддалено, за межами України і не проживаю поряд з командою всі ці випробування в повній мірі. Водночас здається, що ми ніколи ми не працювали так тісно і злагоджено як зараз. В час, коли із стабільного лише нестабільність, дуже хочеться щоб всі люди отримали свою точку опори в Гіфті. 

Свою опору в команді я відчуваю на повну. Щоб не було — знаю, що ми впораємося, перебудуємося, підемо по плану “Б”, зробимо сальто, “пройдемо на руках”, але не підведемо тих, хто в нас вірить.  

Мені здається, що якби наші клієнти знали скільки людської праці, енергії та любові стоїть за кожним продуктом на сайті, вони б купували в нас все не замислюючись!

 Я дуже тішуся колекціями, які ми випустили в колаборації з українськими ілюстраторами. 

Найбільша наша колекція цього року — «Паляниця» з патріотичними принтами Олександра Шатохіна, Надьожної, Аліни Жук, Анни Єгорової, Олександра Грєхова, Миколи  Коваленко, Віки та Віти Лопухіних. 

Ми всі трохи зараз поламані, нам болить все що відбувається, але кращий спосіб самолікування —  допомогти іншим, зробити комусь приємно. Подарунки, особливо патріотичні — чудовий спосіб сказати без слів “Я тебе люблю”, Я тебе розумію і підтримую”. 

Мій найбільш улюблений продукт Gifty цього року — календар «З Україною в серці», який ми розробляли 5 місяців. Для нього підбирали цікаві маловідомі факти про Україну, а Саша Шатохін намалював для нього 365 крутих ілюстрацій. 

 Я дуже давно мріяла про серію в стилі неофолк, і саме цього року прийшов її час, дякуючи чудовій ілюстраторці Інні Рудій. 

 Також я випадково натрапила на роботи Ольги Гайдамаки і не могла від них відірвати погляду. З її живописом ми випустили цілу серію подарунків «Душа України». Також Оля розробила для нас серію робіт «Різдвяні кролики». Дивлячись на них, хочеться поставити собі додому не ялинку, а дідух, повісити солом'яного павучка і послухати Щедрика. 

Ми цілий рік готувалися до випуску серії щоденників з прекрасними ілюстраціями Насті Слєпцової. Розробили спочатку з українським наповненням, а потім вирішили випустити з англійським, щоб мати продукт як для нашого, так і для іноземного ринку. Дивіться які вони красиві! 

Зовсім неочікувано з'явилася цього року колекція «По той бік» з психоделічними і трохи містичними принтами Саші Шатохіна, в яких кожен бачить щось своє. До речі, це вже п’ята колекція яку ми випускаємо з Сашей Шатохіним. Неймовірно пишаюсь нашою колаборацією! 

 Звичайно, ж випустили новинки для любителів Гуся: 2 нових календаріфутболкихуді та шкарпетки. Чекаємо на «Заєбусічку» та вже активно продаємо різдвяні дзвоники;) 

 Серед великих зрушень цього року також вважаю роботу з Etsy. Ми відкрили свій магазин на Etsy ще пару років тому, але практично ним не займались. В цьому році ми активізувались і тепер популяризуємо український дизайн і за кордоном. Маємо свою першу 1000 підписників на англомовному інстраграмі, тому якщо маєте друзів-іноземців — радьте! :) 

  • «Міссія підвищенної складності: знайти працюючих підрядників»
     Наталка, виконавча директорка 

За цей рік ми випустили 179 нових товарів. Вони увійшли до 6 нових колекцій та  розширили асортимент в колекції «Гусь». 

Відкрили для себе 8 нових категорій: піни, чохли, дерев'яні постери, новорічні прикраси, шкарпетки, наклейки на авто, футболки та світшоти. Всі вони з’явилися після 24 лютого. Знайти функціонуючих підрядників було тим ще квестом — хтось закрив бізнес, хтось суттєво скоротив штат та потужності, деякі перейшли на нічний режим у зв’язку з відключенням світла. Стало вкрай важко прогнозувати терміни поставок. Ці складності залишаються й зараз через нестабільну обстановку.

 

  • «В періоди кризи відкривається дуже багато можливостей»
     Артем, менеджер по роботі з партнерами

Багато партнерів закрилося з початком військових дій не витримавши фінансового або емоційного навантаження. Але в такі періоди кризи відкривається дуже багато можливостей, і ми намагаємось знаходити і використовувати.

Активізували роботу по візуальному мерчандайзингу, значно покращили представленість на сайтах партнерів, додали більший об’єм товарів, встановили банери, і постійно ведем роботу по перевірці наявності та додаванню товарів. Зараз нашу продукцію можна придбати в 54 партнерів, 104 точках в Україні. 

  • «Завершуючи переписку, я знаю, що неодмінно побачу слова типу "Тримайтеся! Стоїмо! Все буде добре! Бережіть себе", і це зближує»
    Юлія, SMM-менеджерка

Цього року, а саме з 24 лютого, Gifty повністю змінив свою комунікацію — ми залишалися на зв’язку з клієнтами та постили у соціальних мережах корисну інформацію про війну. Це мало популярність серед підписників Gifty, адже таким чином вони відчували, що ми поряд. 

Думали, що у часи повномасштабної війни подарунки нікому не знадобляться. Але наважилися випустити патріотичну колекцію «Паляниця», та отримали безліч слів подяки! Наші товари стали для когось підтримкою, для когось — можливістю посміхнутися, а для когось — способом подяки тим, хто їм допоміг. 

Цікавий факт: як тільки по Україні проносяться масовані обстріли, продажі патріотичної колекції одразу зростають. 

Чіпляє, коли клієнти оформлюють передпродаж на товари і дають дані для відправлення в окуповані міста. Кажучи, що до моменту відправок, там буде ЗСУ

Ми почали співпрацю з класними інфлюенсерами з унікальною подачею та проукраїнською позицією. Завершуючи переписку з кожним із менеджерів інфлюенсерів, я знаю, що неодмінно побачу слова типу «Тримайтеся! Стоїмо! Все буде добре! Бережіть себе» і це зближує. 

Також Gifty став трохи ближчим та відкритішим — у нас з’явився Twitter та LinkedIn.